تنهاترین تنها ...




















از یــاد رفتــه ها

تنهاترین تنها منم
تو این سکوت بی نفس
همدم تنهایی من
خاطره هام بوده و بس
دلم میخواد که تا ابد
کسی سراغ من نیاد
دیگه نمیخوام هیچکسو
هیچکس دیگه منو نخواد
میخوام که توی تنهاییم
خاطره هاتو بو کنم
میخوام با دردای دلم
دنیارو زیر و رو کنم
گریه دیگه بسه برام
چشام دیگه نا نداره
چیکار کنم بدونه تو
زندگی معنا نداره
...
همیشه میگفتی میخوای
تو تنها مال من باشی
تو لحظه لحظه های من
توماه و سال من باشی
دلی برام نمونده که
دوباره بشکنیش بری
خوب میدونم نمیمونی
همیشه تو مسافری
میخوام که توی تنهایی
خاطره هاتو بو کنم
میخوام با دردای دلم
دنیارو زیرورو کنم
گریه دیگه بسه برام
چشام دیگه نا نداره
چیکار کنم بدونه تو
زندگی معنا نداره
...



نظرات شما عزیزان:

آرش فرزین
ساعت18:59---21 آذر 1391
درود بر شما

خواهش می کنم "ادمین" گرامی

2 لینک دانلود برایتان می گذارم :

http://www.faza2music108.com/article308.html



http://www.ganja2music163.com/1430/Saman-Eslami---Mosafe r/


آرش فرزین
ساعت22:12---14 آذر 1391
با درود



خواننده ی این ترانه : سامان اسلامی هستند.

ترانه سرا هم : آرش فرزین ( خودم ) هستم



شرط اخلاق و ادب میگه که در پایان هر شعر و ترانه ای ، نام صاحب اثر بیان بشه.
پاسخ:سلام.شرمنده خیلی دنبال خوانندش بودم ولی موفق نشدم


مریم
ساعت13:53---28 تير 1391
میشه اهنگشو برا دانلود بذاری گلم؟؟

eli
ساعت11:07---27 ارديبهشت 1391
mer30

hasti
ساعت13:05---3 فروردين 1391
na male un nist.mishe linke danload bezari?

hasti
ساعت11:35---3 فروردين 1391
salam mishe lotfan begid in ahang az kie?
پاسخ:slm azizam,be man goftan mehdi ahmadvand,vali motmaen nistam


hadis
ساعت19:52---13 اسفند 1390
سلام وبلاگ عاشقانه اي داري
خيلي خوشم اومد
موفق باشي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت 20:25 توسط fateme| |


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

Design By : RoozGozar.com